sobota, 10 grudnia 2016

Konkurs świąteczny! Do wygrania dekoracyjny bieżnik!

Moi Drodzy, mam dla Was konkurs świąteczny!
Do wygrania świąteczny bieżnik z motywem poinsecji/gwiazdy betlejemskiej jak kto woli, który to uszyłam i wyhaftowałam maszynowym zygzakiem specjalnie na tę okazję ;-P


Aby wygrać ten oto skromniutki bieżnik należy obserwować publicznie mojego bloga, odpowiedzieć na pytanie zawarte w formularzu zgłoszeniowym oraz udostępnić informację o konkursie na swoim blogu w pasku bocznym, lub (jeżeli nie posiadacie bloga) na swoim np facebooku. Będzie mi również bardzo miło, jeżeli polubicie mój facebookowy funpage - dzięki temu będziecie zawsze na bieżąco z nowościami zamieszczanymi tu na blogu. Nagrodzona zostanie najciekawsza odpowiedź na pytanie konkursowe.


Regulamin konkursu:

1. Sponsorem nagrody jest organizator
2. Aby wziąć udział w konkursie należy publicznie obserwować mojego bloga, udostępnić informację o konkursie oraz odpowiedzieć na pytanie zawarte w formularzu
3. Nagroda nie podlega wymianie
4. Koszty wysyłki ponosi organizator konkursu (ale tylko na terenie Polski)
5. Konkurs trwa od dnia dzisiejszego do 19.12.2016 r. do godziny 23:59
6. Wyniki zostaną opublikowane na moim blogu w przeciągu 2 dni od zakończenia konkursu
7. Zwycięzca o swojej wygranej zostanie poinformowany drogą mailową (ma 7 dni na podanie adresu do wysyłki)

I jeszcze baner do wklejenia:


Mnie nie pozostaje już nic innego jak życzyć Wam miłej zabawy!

Pozdrawiam,
Żarłomira

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...