wtorek, 22 sierpnia 2017

Szpinakowe SMOOTHIE z bananem i kiwi

Na blogu częściej fastfoodowo niż zdrowo, ale Żar też potrzebuje witamin i od czasu do czasu lubi zjeść/wypić coś zdrowego. Czas upałów na całe odpuścił na moment ale i tak mam wrażenie, że wciąż potrzebuję większej ilości płynów - wyschłam chyba czy coś?! ;-)

Dzisiaj mam dla Was przepis na bardzo lekkie, zdrowe, smaczne i pięknie zieleniaste smoothie!


Składniki:

  • solidna garść świeżych liści szpinaku
  • 1 banan
  • 1 kiwi
  • 2 daktyle (opcjonalnie)
  • niepełna szklanka wody mineralnej
  • kawałek imbiru



***



Sposób przygotowania:

Do wysokiego naczynka wsypujemy szpinakową garść, wkrajamy obranego banana i kiwiaka, dorzucamy daktylki i kawałek imbiru. Zalewamy wodą i całość blendujemy na gładką masę.

Przelewamy do ładnej szklaneczki, słoiczka ze słomką, kubeczka z uszkiem, co tam macie - najlepiej przeźroczystego by móc za jednym razem koić zmysły pięknym zielonym kolorem napoju i delektować smakiem witaminowej bombki! :-D


Smacznego Kochani!

2 komentarze:

  1. Uwielbiam takie koktajle ze szpinakiem :) Co prawda mój ulubiony ma odrobinkę inny skład :P Ale z przyjemnością wypróbuję ten kiwi :)
    Masz ochotę na wzajemną obserwację?:)
    Pozdrawiam!
    w-fotelu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za komentarz i chwilkę spędzoną na moim blogu :-)
      Właśnie jestem w trakcie czytania Twojego ;D
      No i oczywiście dołączyłam do grona obserwatorów (dziękuję za zaproszenie, jest mi bardzo miło :) )
      Pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...